На дворі весна 2014 року. Ми щойно повернулися з Берліну, де були місяць. Перший похід в продуктовий магазин навів на мене велику тугу, споріднену тої, що видають нам Doom Metal виробники. Російській шансон і побутове хамство від продавчині в єдиній нічній крамничці на Січових Стрільців глибоко ранили наші розпещені краєвидами района Bellevue душі. Наші естетичні і світоглядні орієнтири бриніли як пушинки кульбабки. На вихідні я мав виступ у Харкові, де мав багато чудових моментів, а тому зібрав платівок в сумку на повну. Після того виступу ми вирішили зробити петлю через Одесу і поїхали в чому були. Це був травень і ще було доволі прохолодно. Випадково натрапили на бар Агарті на Грецькій, де привітний співзасновник Саша впізнав мене. Він сказав, що за тиждень відкриття літнього бару на пляжі і запропонував мені пограти. Після того, як ми побачили той бар, ми застрягли в Одесі на 4 роки.
Поки я визначався, чим я можу займатися надалі, спроби писати власну музику приносили мені неабияке задоволення. Це все було доволі примітивне і базове, але ідеї сипалися з мене беззупинно. Я закинув пару демок Саші IO (Mulen). аби він сказав свою думку. Йому сподобалося і він запропонував, аби я подзвонив його кенту Толіку, який живе в Одесі для подальшої роботи над матеріалом. Я спочатку вагався, аби не обтяжувати незнайому людину своїми справами. Але коли подзвонив, то одразу почув він нього: “давай завтра на 9 ранку до мене, можеш?”. Так ми познайомилися з Анатолієм Антіпіним. Він виявився неймовірно дружньою та приємною людиною, і ми одразу потоваришували.
Я показав йому свої скетчі. Він показав мені те, як він вміє працювати зі скетчами. Тоді я зрозумів, наскільки більше треба робити роботи, аби ці замальовки зазвучали. Ми тоді чаклували над фетусом трека Topotun. Десь ревер, десь компресор, десь пед на октаву нижче і от вже мій трек набув форми. Це мене сильно надихнуло: я познайомився з дуже талановитим артистом і чудовою людиною, також побачив, як паростки перетворюються в треки.
Вдома я накинувся на платівки з казками та шлягерами та почав несамовито семплювати. З такої дикої мозаїки зʼявився трек Doggy Style, він майже повністю побудований на семплах з різних платівок. Майже по тій самій схемі було зроблено трек Tribe, але тут вже деякі драмси я намагався робити на семплері, який мені залишив мій друг Гена . Ці два треки були нахаращенням слоїв неймовірної кількості семплів.
Окрім цого в мене була зроблена одна ембієнтна доріжка (перший трек в моєму першому виступі, що складено з власних треків), два треки в жанрі наближеному до microhouse і один недороблений тул Gogogo.
Домніца якось восени 2015го взяла да й відправила 4 мої демки на рандомний лейбл, а вони відповіли, що хочуть видати. Так в 2016 зʼявився перший випуск моїх робіт, де добре зроблений із Толіком Topotun, 2 мозаїки з семплів Doggy Style та Tribe, та недоробок Gogogo. Лейбл додав до того декілька реміксів.
Після цього мені написав Вадим Грибоєдов, який вже років 6 керував лейблом High Jack, в каталозі якого на той момент були і Tomato Jaws, Playone, Danny Ocean, Hakan Lidbo та багато інших. Він запитав чи є в мене трек на збірку і 4 треки на сольну EP. Я якраз йому віддав той мікрохаус (Floppy Flow та GcG). До них додав дивний трек Organica, що було побудовано на семплах з грувбоксу MC303, нарізки з треку Grotto естонської рок групи Synopsis та випадкових звуків кімнати, Домніциної швейної машинки та уривків якоїсь стрічки, що дивилася моя дружина. Всі семпли низької якості, тому, що писав прямо в лінійний вхід ноута. Додав до того пакунку діпгаузовий трек з легким джазовим фльором Touch Of Fusion. Четвертим треком став EPV88, на який Вадік навіть зробив кліп. У 2017 Вадим ще видав 2 мої треки на різних збірках, мова йде про Lavashik та Warped Sox. GcG відмастерив Грибоєдов. Floppy Flow, EPV88, Touch Of Fusion, Organica, Warped Sox дружньо зробив мастеринг Yapacc, Lavashik мастерив Вакула.
Трек Doggy Style виявився ефективним вкидом, як для аматора. Я кілька разів чув на вечірках, як діджеї його грали. Та він навіть тримався десь на бітпорті в топах по жанру, потрапив в збірку всякого мінімалу Best of Samani 2015/2016. Але це все звісно все ще глибоке підпілля і ніколи жодного фінансового доходу ці треки мені не приносили. Отже зараз я вирішив зібрати всі звої ранні роботи в одне місце і тримати їх купи. Декілька треків можна завантажити безкоштовно, навпроти них буде надпис name your price.