Тут можна слухати минулі музичні програми, та дiзнаватись про наступні.

Якщо під час вечірки було зроблено запис, він додається під афішею цієї події. Щоб прослухати записи, треба вибрати рік,  бажане шоу, та натиснути на кнопку Play.

  • Sun
    29
    May
    2016

    Після мого переїзду до Одеси 2014 року, у Києві я практично не виступав і рідко з'являвся. В Одесі час від часу ми люто і довго шаленіли в Агарті, але здебільшого вдома. Іноді займався пробами у написанні музики. На 29 травня було призначено дату початку продажу мого дебютного міні-альбомуMatsur Veabab - Doggy Style EP (Samani 036). (До речі, в магазинах альбом помилково називається Topotun, тк лейбл-бос F.eht просто переплутав і сам дав назву альбому по першому треку).

     

    Matsur Veabab - Doggy Style

    Matsur Veabab - Tribe

     

    І тут приходить пропозиція пограти 29 травня на недільній вечірці від ексцентричного Vadim Dopomogty.Я віддалено стежив за його творчістю, мені подобалася його подача себе та своєї музики до зовнішнього світу. Тому я з радістю погодився і набив сумку як завжди всім поспіль.

    rustam dopomogtyМи були знайомі і раніше але ближче узнати його вдалося у подорожі. Вадим показав себе як промоутер, з яким дуже приємно мати справу. Як він зробив пропозицію, вибудував лайнап, кого взяв на розігрів, який запропонував гонорар, який забезпечив хостинг, як стежив за всім у клубі та в діджейці, який він зробив промоушн - це все показало його як людину, яка глибоко розуміє чим і навіщо займається. Моє життя музичне вже триває довго. У 96-му році я вже грав у групі, у 97-му почалися гастролі. У 98 я почав грати з касет та дисків на дискотеках у технікумі. 2001 року почав заробляти цим у київських клубах. З того моменту я постійно стикався з організаторами різного штибу. Вадим – один із найкращих, а може й найкращий. Як зустрів так і пішла вечірка – було феєрично.
    Усю ніч музика записувалася на рекордер. Спочатку грав наш товариш Свят ака Sqarb

    Свят солідно розігрів, і навіть трохи більше. Вадим, як досвідчений діджей, цю справу збагнув. Тому після сета Свята він зробив паузу на півгодини. Пауза полягала в тому, що він зробив тихіше дещо, потім сам ставив треки, іноді вимикав музику щоби поговорити із танцполом, майже не зводив. Цим плавно згасив пожежу, за що йому окреме спасибі. Він, знаючи, що мій стиль може бути скоріш мрійливішим, ніж жорстким, дав мені можливість самому розкачати собі танцпол.

    Може мікс і не передає повною мірою ту магічну атмосферу, а мої навички міксу і зовсім залишилися вдома, але запис нагадує мені ту неділю, і про те, що дуже радісно зустрічати людей, які займаються улюбленою справою.

    [facebook]

  • Sat
    11
    Jun
    2016

    Мій тайм слот був вранці на головній сцені після Діксона та Tale Of Us. Я розважався як міг і за годину до сету ми із Артемом Гафаровим розгасилися на стейджі Клоузеру під сет Шаколіна. В той час як гірка субстанція змушує майже одним ковтком осушити пляшку минералки до мене підходить якийсь тип і починає стурбовано пояснювати англійською, що я маю грати вже. Це виявився менеджер Тейлів і він мало не силомиць тягне мене на сцену і по дорозі пояснює що хлопці вже закінчують і мені треба починати. Перспективи відкривалися доволі туманні в унісон із тим як починало підпливати у мене в очах. 2 мужика в диджеці стояли перед компом із Трактором і плескали в долоні, а перед ними починалася прірва на декілька метрів вниз і вперед, в якій мляво шлендала невелика кількість танцюристів і їхня кількість зменшувалася як краплі води на розпеченій пательні. Ця картина допомогла мені збагнути чогож зірки вирішили закінчити виступ годиною раніше. Оскільки я мав грати сет з вінілу мене бентежив вигляд величезного діджейського стола, на якому куцо стояв мікшер із підʼєднаним Трактором. Треба віддати належне стейдж менеджеру Тейлів: він за хвилину десь здобув 2 технікси і ще один мікшер, 2 величезні мотори і вмить ока зібрав мені весь сетап в іншому кінці довежелезного, як на добрячому весіллі, діджейського стола і наказав вмикати свій трек не дочекавшись закінчення виступу своїх хлопців. Всі фанати цього дуету випаровувалися однаково швидко як на танцполі, так і на бекстейджі, куди потроху почали підходити наші друзі. Це виглядало як приват паті в діджейці, бо охорона потрошку почала випроваджувати залишки людей на танцполі і десь за 40 хвилин до мене підійшла незнайома жіночка і наполегливо стала вимагати щоби я закінчував, хоча до початку мого сету за планом було ще 15 хвилин. Я не бажав здаватися бо їхав на виступ з Одеси, в мене були за спиною друзі і класні платівки. Навіть Домніца погодилася і приречено кивала мені щоби я погодився на умови незнайомки. Але я сказав що не знаю хто це така, і що я тут для того щоби грати сет за планом. Тоді незнайомка пригрозила покликати охорону і убігла. А за декілька треків прийшов менеджер сцени, перепросив і сказав щоби я не звертав уваги на ту дівчину бо вона бармен і не має повноважень корегувати розклад. Я відчував себе переможцем: тацював повільний танець із Домніцею, дав поставити трек Івану Дівану, який десь грав до того, приїхав у шикарній білій сорочці, в діджейці вирувала атмосфера Вудстоку. Але як вкривають рушником клітинку із голосливою пташкою, щоби та нарешті заспокоїлася, так за деякий час нам звукарі просто вимкнули звук. Мені нічого не залишилося як навалити монітор голосніше, після чого вони вимкнули живлення і завершили цю дуель

     

     

  • Sat
    09
    Jul
    2016
    22-00Agharti (Beach 13th station of Big Fountain)

    Line-up /

    Yapacc (Perlon, Pfand / Berlin)
    Meriem (Berlin)
    Jozhy K (Mulen Records, Body Parts)
    Matsur Veabab (Samani, High-Jack)
    Domnitsa
    D1

     

    [facebook]

  • Wed
    10
    Aug
    2016
    18:00Closer Record Store

    Цього дня у рекордсторі Closer грали чудові діджеї Roman K та Serge Jazzmate. Я своїм сетом закривав вечір. На жаль, записом Роми я не володію, але наші з Джазмейтом мікси доступні в мережі.

     

     

     

     

     

    [facebook]